Navigáció: Főoldal | Rendszámok | Ausztrália és Óceánia | Ausztrália | Norfolk-sziget
Ausztrália - Australia (AUS)
Norfolk-sziget - Norfolk Island
Standard rendszámok
1960-as sorozat
Méretei: ismeretlen.
Formátum: fényvisszaverős sárga alapon fekete karakterek, fekete keret; latin betűs írás; kódolás: &&&9; sorozatszámok növekedési sorrendje: 4321. A rendszám tetején a N·I felirat látható.
Megjegyzések: 1983 előtt a négyjegyű sorozatszámoknál az első számjegy egy rombusz (diamond “gyémánt”) alakú elválasztójellel volt tagolva.
1929-es sorozat
Méretei: változó.
Formátum: fekete alapon fehér karakterek, fehér keret vagy keret nélkül; latin betűs írás; kódolás: NI99 vagy 99; sorozatszámok növekedési sorrendje: 21.
Megjegyzések:
- Ebben az időszakban csak a fekete alapszín és a fehér feliratszín volt szabályozva, általában kézzel festették őket, ezért az összes rendszám egyedi formájú volt.
- Kezdetekben a rendszám csak két számjegyből állt. Csak a II. világháború idejében kezdték elé írni a NI betűket, ezt is több változatban, vont amelyiket normál módon, egymás mellé, némelyiket egymás alá.
Motorkerékpár rendszámok
Méretei: ismeretlen.
Formátum: fényvisszaverős sárga alapon fekete karakterek, fekete keret; latin betűs írás; kódolás: C-&&&9; sorozatszámok növekedési sorrendje: 4321. A rendszám tetején a N·I felirat látható.
Megjegyzések:
- A csoportok közti elválasztójel egy rombusz (diamond “gyémánt”).
- Ilyen rendszámot kapnak a motorkerékpárokon kívül a pótkocsik és munkagépek is.
- Ez a rendszám 1960-tól került kiadásra. Előtte nem különböztették meg a járműfajtákat, mindegyiknek a fent elmített standard rendszáma volt.
Kormányzati rendszámok
1960-as normál sorozat
Méretei: ismeretlen.
Formátum: fényvisszaverős fehér alapon vörös és fekete karakterek, fekete keret; latin betűs írás; kódolás: A-&&9 (Administration); sorozatszámok növekedési sorrendje: 321. A rendszám tetején a N·I felirat látható.
Megjegyzések:
- A csoportok közti elválasztójel egy rombusz (diamond “gyémánt”).
- Az A betű vörössel, a többi karakter feketével van írva.
1960-as motorkerékpár rendszámok
Méretei: ismeretlen.
Formátum: fényvisszaverős fehér alapon vörös és fekete karakterek, fekete keret; latin betűs írás; kódolás: A C-&9; sorozatszámok növekedési sorrendje: 21. A rendszám tetején a N·I felirat látható.
Megjegyzések:
- A csoportok közti elválasztójel egy rombusz (diamond “gyémánt”).
- Az A betű vörössel, a többi karakter feketével van írva.
- Ilyen rendszámot kapnak a motorkerékpárokon kívül a pótkocsik és munkagépek is.
- Ez a rendszám 1960-tól került kiadásra. Előtte nem különböztették meg a járműfajtákat, mindegyiknek a fent említett standard rendszáma volt.
1929-es sorozat
Méretei: változó.
Formátum: fekete alapon fehér karakterek, fehér keret vagy keret nélkül; latin betűs írás; kódolás: NI999; sorozatszámok növekedési sorrendje: 321. A rendszám tetején az ADMR felirat volt olvasható.
Megjegyzések:
- Ebben az időszakban csak a fekete alapszín és a fehér feliratszín volt szabályozva, általában kézzel festették őket, ezért az összes rendszám egyedi formájú volt.
- Kezdetekben a rendszám csak három számjegyből állt. Csak a II. világháború idejében kezdték elé írni a NI betűket, ezt is több változatban, vont amelyiket normál módon, egymás mellé, némelyiket egymás alá.
Járműkereskedők rendszámai
Méretei: ismeretlen.
Formátum: fekete alapon fehér karakterek, fehér keret; latin betűs írás; kódolás: D&9 (Dealer); sorozatszámok növekedési sorrendje: 21. A rendszám tetején a N·I felirat látható.
Megjegyzések: A kezdő D betű kisebb méretű, mint a számjegyek.